tirsdag 31. januar 2012

Laks med Philadephia og baconsaus

Ja da er det på tide med noen nye oppskrifter.
Jeg tar bilder med min HTC mobil, men den er ikke helt frisk...
Så da må jeg gjøre det med kamera, og da tar ting litt tid ;)

Her kommer en ny laksoppskrift, som er veldig god.
Bacon og laks er en favoritt hos meg.

Laks med Philadephia og baconsaus

4 laksefilet uten skinn og bein

1-2 ss smør til steking
1 pk bacon
3 dl fløte
100 g philadelphia ost (eller mer, sikkert godt med hele boksen også)
pepper

Ha smør i en kjele, og steke oppdelt bacon.
Når baconet er stekt har du i fløten og philadelphiaosten.
Når osten er smeltet inn i sausen smaker du til med pepper.

Legg fisken i en ildfast form og ha over sausen.

Stek i ovenen på 200 grader i 20-30 min.

Vi hadde squash spagetti til.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar