mandag 19. november 2012

Tingelings lavkarbolapper

Til denne kyllingretten, prøvde jeg disse lappene som jeg fant på Tingelings lavkarboside.
Jeg likte de godt, kommer helt sikkert til å lage dem igjen.

 
Tingelings lavkarbolapper 
150 g cottage chesse
3 egg
klype salt
90 g revet ost
1/2 ts salt
pepper
2 ts oregano (eller annet krydder)
 
Start med å skille egget.
Eggehviten pisker du stiv sammen med en klype salt.
 
Kjør eggeplomme og cottage cheese jevnt med en stavmikser.
Bland i krydder (etter ønske).
Bland eggehvite, cottage cheese-blanding og revet ost,
forsiktig sammen.
 
Sett røra på bakepapirdekt stekeplate med skje.
Ca. 9 stykk.
 
Stekes på 180 grader i 35 min.
 
 




 
 
 






 

1 kommentar:

  1. Satt og så på kyllingmiddagen din, og lurte på hva det brødaktige var for noe :) Disse må jeg teste en gang.

    SvarSlett